joi, 29 mai 2014

Doctrine şi “succesuri”…

Victor Ponta a declarat astăzi că nu l-a votat niciodată pe Ion Iliescu. Nici pe Mircea Geoană în 2009…

Dacă ţinem cont de o mai veche declaraţie a lui Victor Ponta conform căreia a fost în Piaţa Universităţii, în 1990, eu cred că spune adevărul. Desigur, îl spune cu un scop: să câştige simpatia unor alegători liberali care nu privesc spre Crin Antonescu cu prea multă încredere. Un calcul politic corect. Dar indiferent care a fost cauza acestei declaraţii, mie mi-a plăcut. Mult de tot! Îl ţin minte şi cred că o să-i dau un vot, cândva...

Să mă explic: În 2009 l-am votat în turul 1 pe Crin Antonescu iar în turul 2 pe Mircea Geoana, asemeni multor simpatizanţi liberali (domnul Ponta, de exemplu...)şi am rămas mască atunci când M.Geoană a început anul trecut jihadul împoriva prezidenţiabilului USL Crin Antonescu. Aşa ceva, dacă ai o urmă de obraz, chiar şi din silicon de proastă calitate (pus la beţie), nu se face. Acest om, în condiţiile în care Crin Antonescu l-a însoţit peste tot în alegerile prezidenţiale din 2009, ca un cavaler de onoare pe ginerică (trandafiri în piept şi lumânare de un metru n-a avut), pentru a fi cât mai convingător pentru electoratul liberal, iar el vine în 2013 şi spune că PSD-ul trebuie să aibă candidat propriu la prezidenţialele din 2014 şi că nu poate s-o convingă nici măcar pe băbuţa de la Dăbuleni să voteze altceva, cred că a reuşit să atingă Everestul jigodismului dâmboviţean.

De ce a făcut-o? Din calcul politic. Victor Ponta declarase în repetate rânduri că nu va candida la prezidenţialele din 2014 şi a crezut că îi vine iar rândul. Astăzi, V. Ponta îi transmite că nu l-a votat nici în 2009… În concluzie, Mircea Geoană a primit ceea ce merita: încă o dată Mihaela dragostea mea…  Vă daţi seama că omul ăsta putea ajunge preşedintele României? Şi calculând în felul ăsta ne putea duce într-o direcţie sau alta? Mare strateg, mare hahaleră. În condiţiile astea, cred că viitorul politic al domnului Geoană este alături de domnul Tăriceanu, alt strateg de renume mondial. Împreună pot forma, cu sucesuri , P.M.-D.N.1 (Partidul Mihaela Dragostea Noastră 1).

Am citit cu mare atenţie opţiunile politice ale domnului Ponta, din 1990 până astăzi. Cu o mică excepţie, am votat la fel ca acesta. Excepţia este următoarea: în 2000, în turul doi al alegerilor prezidenţiale, spre deosebire de domnia sa, eu l-am votat pe … Ion Iliescu…  Unde ne situăm astăzi? Domnul Ponta este preşedintele PSD-ului care îl are pe Ion Iliescu preşedinte de onoare, eu sunt simpatizant liberal…  Dacă iese Ghişe preşedinte, nu o să mai fiu… 

 Despre ce doctrine ne vorbesc astăzi teoreticienii politichiei româneşti?


Niciun comentariu: